Logga in för att spara

0 väska

Du har inga artiklar i din varukorg.

REGISTRERA NJJ $5 KOUPON MED KOD SE44  

Vanliga frågor

Q:Hur man köper?
A:

1. Bläddra i katalogen och klicka på den produkt du vill ha

2. På produktdetaljer sidan välj den storlek och färg du föredrar

3. klicka på "KÖP NU"

4. Ett sammanfattningsfönster öppnas. Klicka på "Fortsätt att kolla in"

5. Ange leveransadress och betalningsinformation

Q:Jag vill avbryta min beställning.
A:

Oroa dig inte så länge som ditt paket för din icke-anpassade produkt inte levererades ännu, du kan avbryta det genom att kontakta vårt serviceteam.

Q:Hur lång tid är leveranstiden?
A:

När ditt paket lämnar vårt kvalitetssäkringslager, tar det cirka 7-8 dagar att nå dig, beroende på varan du beställer, dess ursprung och destination.

Q:Hur känner jag min storlek?
A:

Varje produktbeskrivningssida har ett detaljerat storleksschema, du kan mäta dig själv och välja klänningsstorleken enligt resultatet. Bli inte förvirrad om du slutar ha en annan storlek som din vanliga casual wear storlek, har klänningar olika storlek.

Q:Kan jag beställa denna klänning i en annan stil / tyg / längd?
A:

Vänligen förstå att varje klänning är noga skräddarsydd för att matcha exakt vad du ser på bilderna, så vi kan tyvärr inte ändra vävnaden / längden på något sätt. För närvarande tar de två acceptabla förändringarna bort tågen och lägger till spaghettiband, endast för klänningar med enkla mönster.

Q:Vilka betalningsalternativ finns tillgängliga?
A:

Du kan betala för ditt köp med alla större kredit- och betalkort eller beställa med förskottsbetalning och kontakta vårt support för tillgängligt förskottsalternativ som inkluderar banköverföring, Western Union och MoneyGram.

Q:Hur kan jag kontrollera min orderstatus?
A:

Om du vill spåra status för din beställning, så vart du är beställd, när du kommer att få din order, om din beställning har skickats ännu, logga du in på "Mitt konto" först och klicka på "Mina beställningar" på vilken sida som helst hemsidan.

Q:Finns det några extra avgifter som är inblandade i frakt?
A:

I vissa fall kan ditt destinationsland debitera tullar eller andra skatter. Vi har ingen kontroll över dessa avgifter eftersom tullpolitiken varierar mycket från land till land. Vänligen kontakta din lokala tullkontor för mer information. Vi kommer att markera paketet i lågt värde, men vi kan inte lova någon moms.

Q:Var kan du skicka till?
A:

Vi levererar globalt. Det kan finnas särskilda platser där vi kanske behöver ytterligare information att skicka till, men om en sådan ovanlig händelse skulle inträffa kommer vi att komma i kontakt med dig ASAP.

Q:Vilken typ av garanti eller garanti erbjuder du på dina produkter?
A:

Vi säljer produkter som vi anser vara av hög kvalitet och pålitlighet. Innan vi skickar varje klänning till våra kunder, kommer vårt Q&C personal att göra detaljerad kontroll för att säkerställa hög kvalité och aldrig utan dröjsmål skicka ut skadade eller felaktiga varor .

Q:Vad är din returpolicy?
A:

Kunderna behöver kontakta Wearzius.se kundservice för att initiera returprocessen inom 7 dagar efter mottagandet av dina varor. Om din produkt anländer på ett felaktigt sätt, felleverans eller färgfel är du kvalificerad att få full återbetalning. Om emellertid inte är felaktigt eller det görs i enlighet med den storlek du beställde men inte passar, var vänlig notera att vi inte accepterar din returnerade artikel.